STAGII DE PRACTICA PENTRU ELEVII DIN REGIUNEA NORD-VEST IN DOMENIUL TURISMULUI SI ALIMENTATIEI | COD SMIS: 131807
ECHIPA DE PROIECT
RCG Consulting Group
str. Ion Andreescu nr 1, 400306 Cluj- Napoca, jud. Cluj, office@rcgconsulting.ro
Persoana de contact: Radu RUJAN Tel +0742942168 / radurujan.rcg @ gmail . com
ASSOC Baia Mare
Strada Lascăr Pană , nr. 3, 430204 Baia Mare, jud Maramureș, assoc@assoc.ro
Persoana de contact: Olimpia ZAHAN Tel +0744970254 / olimpia.zahan @ assoc . ro
Pentru mai multe informatii despre proiect, avem rugamintea sa completati formularul de mai jos.
Conţinutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziţia oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României
RCG CONSULTING GROUP (Lider parteneriat)
RCG CONSULTING GROUP SRL propune servicii complete de consultanta, elaborarea cererilor de finantare, managementul proiectelor in vederea sprijinirii mediului de afaceri in accesarea finantarilor nerambursabile. RCG CONSULTING GROUPSRL a reusit sa-si indeplineasca misiunea de a facilita atragerea fondurilor europene in mediul public si privat, urban sau rural, prin furnizarea de solutii inteligente ce au asigurat gradul de maturitate al proiectelor propuse spre finantare. In prezent are capacitatea de a elabora cereri de finantare in orice domeniu, atat in beneficiul firmelor cat si pentru autoritati publice locale si organizatii non-guvernamentale. Pe parcurs a dezvoltat servicii complementare noi, in vederea sprijinirii mai eficiente a clientilor: consultanta pentru achizitii publice, formare profesionala, promovare. Liderul detine experienta vasta in managementul proiectelor, elaborand si implementand pana in prezent peste 500 de proiecte, fapt care faciliteaza gestionarea proiectului de fata, “Stagii de practica in regiunea Nord-Vest pentru elevii din domeniile turism si alimentatie”.
RCG CONSULTING GROUPdetine experienta si in prestarea de servicii privind consilierea si orientarea profesionala, fiind lider de parteneriat in proiectul „FAC – Fii angajat calificat” Contract POSDRU/164/2.3/S/142229. Obiectivul general al proiectului a vizat dezvoltarea capitalului uman prin participarea la servicii de consiliere si orientare profesionala si corelarea invatarii pe tot parcursul vietii pe piata muncii prin calificarea/recalificarea a 710 angajati din domeniile constructii si comert in Regiunea Nord-Vest si in Regiunea Centru din judetele: Cluj, Maramures, Bihor, Sibiu, Alba si Mures.
Valoarea adaugata adusa deRCG CONSULTING GROUP SRL (Lider) in ceea ce priveste utilizarea eficienta a fondurilor este data de:
Experienta in derularea, implementarea si gestionarea de proiecte cu finantare nerambursabila („FAC – Fii angajat calificat” Contract POSDRU/164/2.3/S/142229, in care liderul a desfasurat activitati de asigurare a managementului, organizarea si desfasurarea procesului de selectie si validare a grupului tinta, monitorizare a implementarii, intocmire de rapoarte de activitate, derulare procedee de achizitii etc.);
Capacitatea administrativa, Liderul avand in 2018 un numar de aproximativ 9 angajati cu experienta in domeniu, fiind implicati in implementarea si monitorizarea de proiecte cu finantare nerambursabila; de asemenea, Liderul detine resurse materiale aferente activitatilor ce vor fi derulate in cadrul prezentului proiect, acestea vor fi puse la dispozitie in acest sens (spatiu de lucru pentru birouri, spatiu de derulare a stagiilor de practica, mobilier etc.)
Capacitatea ridicata a Liderului de asumare a sustenabilitatii proiectului.
ASOCIATIA PROFESIONALA NEGUVERNAMENTALA DE ASISTENTA SOCIALA ASSOC (Partener 1)
ASSOC activează în domeniul serviciilor sociale din 1995 dezvoltând activităţi care vin în sprijinul gr. vulnerabile, respectiv in obiectivele principale ale organizatiei se regasesc activitati de consultanta pentru afaceri si management si servicii suport pentru întreprinderi. ASSOC are o experiența relevanta dobândită prin implementarea pe parcursul timpului a peste 50 de proiecte cu finantari nerambursabile, prin care au fost sustinute activitati de informare, consiliere și mediere pe piața muncii, tutorat (acreditate de AJOFM MM din 06.06.2011), activitati de FPC respectiv campanii/acțiuni de informare și conștientizare. In perioada 2011 – 2016, ASSOC a finalizat implementarea ca solicitant si partener a 18 proiecte FSE prin POSDRU, DMI 6.1 Dezvoltarea ec. sociale, prin care s-au asigurat infiintarea si functionarea a 72 de IMM-uri ca si structuri de economie, cu scopul de a promova, a sprijini si insera pe piata muncii persoane din grupurile vulnerabile, respecatand principiile economiei sociale prevăzute in Legea 219/2015. De asemenea, ASSOC implementeaza cu succes din 2017 doua proiecte majore in comunitati marginalizate cu persoane aflate in risc de saracie si excluziune sociala, care prevad 7 interventii integrate: educatie, serv. de informare, consiliere si mediere in munca, tutorat, consiliere si sustinerea antreprenoriatului, servicii de as. soc. si medicala, interventii in domeniul imbunatatirii conditiilor de locuit, masuri de reglementare a situatiei juridice, respectiv interventii in domeniul nediscriminarii si promovarii multiculturalismului.