Stagii de practică în domeniul turismului și alimentației pentru 185 de elevi din regiunea Nord-Vest
Contact
ECHIPA DE PROIECT
ONEA MIHAELA – MANAGER PROIECT
PETREAN ANDREEA- COORDONATOR PROIECT
CĂUĂCEAN DIANA- EXPERT GRUP TINTA
VINȚAN TOMIȚA- MANAGER FINANCIAR
ȘUTEU ALEXANDRA- TUTORE DE PRACTICA
BUZATH NOEMI- TUTORE DE PRACTICA
SEBEȘAN ANDREEA- ASISTENT MANAGER
CONTACT
RCG CONSULTING: str. Ion Andreescu nr. 1, Cluj-Napoca, Cluj
TRIANBIA CONSULTING: Calea Dorobantilor, nr. 25 A, Cluj-Napoca, Cluj
Romania
e-mail: practicemakesperfect131218@gmail.com
Pentru mai multe informatii despre proiect, avem rugamintea sa completati formularul de mai jos.
Conţinutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziţia oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României
RCG CONSULTING GROUP (Lider parteneriat)
RCG CONSULTING GROUP SRL propune servicii complete de consultanta, elaborarea cererilor de finantare, managementul proiectelor in vederea sprijinirii mediului de afaceri in accesarea finantarilor nerambursabile. RCG CONSULTING GROUPSRL a reusit sa-si indeplineasca misiunea de a facilita atragerea fondurilor europene in mediul public si privat, urban sau rural, prin furnizarea de solutii inteligente ce au asigurat gradul de maturitate al proiectelor propuse spre finantare. In prezent are capacitatea de a elabora cereri de finantare in orice domeniu, atat in beneficiul firmelor cat si pentru autoritati publice locale si organizatii non-guvernamentale. Pe parcurs a dezvoltat servicii complementare noi, in vederea sprijinirii mai eficiente a clientilor: consultanta pentru achizitii publice, formare profesionala, promovare. Liderul detine experienta vasta in managementul proiectelor, elaborand si implementand pana in prezent peste 500 de proiecte, fapt care faciliteaza gestionarea proiectului de fata, “Stagii de practică în domeniul turismului și alimentației pentru 185 de elevi din regiunea Nord-Vest”.
TRIANBIA CONSULTING SRL (Partener 1)
TRIANBIA CONSULTING SRL este un centru de training care organizează programe de formare și dezvoltare profesională continuă. A debutat pe piața organizării de cursuri în anul 2011, desfasurand activități de pregătire teoretică și practică, care duc la realizarea obiectivelor de formare a competențelor necesare domeniului ales. Prin cursurile pe care le organizeaza, societatea ajuta la dezvoltarea competențelor profesionale ale cursanților si la creasterea nivelului de dezvoltare al întregului sistem administrativ. Cursantilor li se ofera variante de cursuri orientate spre identificarea unor soluții optime adaptate nevoilor și așteptărilor fiecărui participant, prin imbinarea armonioasa a elementelor teoretice cu aplicațiile practice și crearea unor procese de dobândire de noi cunoștințe, abilități și aptitudini necesare îndeplinirii atribuțiilor unui anumit post.