Stagii de practică și consiliere profesională pentru elevii din regiunea de dezvoltare Nord-Vest în domeniile turism și alimentație
Contact
ECHIPA DE PROIECT
Manager de proiect: Marin Florin
Asistent Manager: Bivolaru Iulia-Malina
Coordonator Partener:
Expert grup tinta:
Tutori de practica:
Marin Florin
Bivolaru Iulia-Malina
Petrean Andreea Roxana
Casvean Ana Viorica
Tomoiagă Anuţa (Tutore practică 1, S)
Căuăcean Diana-Mihaela (Tutore practică 2, P1) – 0755.940.525
Torjai Zsolt Istvan (Tutore practica 3, P1)
CONTACT
E-mail: unlockyourdreams217@gmail.com
Telefon: 0757 183 144
Pentru mai multe informații despre proiect, avem rugămintea să completați formularul de mai jos.
Conținutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziția oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României
RCG CONSULTING GROUP (Lider parteneriat)
RCG CONSULTING GROUP SRL propune servicii complete de consultanță, elaborarea cererilor de finanțare, managementul proiectelor în vederea sprijinirii mediului de afaceri în accesarea finanțărilor nerambursabile. RCG CONSULTING GROUP SRL a reușit să-și îndeplinească misiunea de a facilita atragerea fondurilor europene în mediul public și privat, urban sau rural, prin furnizarea de soluții inteligente ce au asigurat gradul de maturitate al proiectelor propuse spre finanțare. În prezent are capacitatea de a elabora cereri de finanțare în orice domeniu, atât în beneficiul firmelor, cât și pentru autorități publice locale și organizații non-guvernamentale. Pe parcurs a dezvoltat servicii complementare noi, în vederea sprijinirii mai eficiente a clienților: consultanță pentru achiziții publice, formare profesională, promovare. Liderul deține experiență vastă în managementul proiectelor, elaborând și implementând până în prezent peste 500 de proiecte, fapt care facilitează gestionarea proiectului de față, „Stagii de practică în regiunea Nord-Vest pentru elevii din domeniile turism și alimentație”.
RCG CONSULTING GROUP deține experiență și în prestarea de servicii privind consilierea și orientarea profesională, fiind lider de parteneriat în proiectul „FAC – Fii angajat calificat” Contract POSDRU/164/2.3/S/142229. Obiectivul general al proiectului a vizat dezvoltarea capitalului uman prin participarea la servicii de consiliere și orientare profesională și corelarea învățării pe tot parcursul vieții pe piața muncii prin calificarea/recalificarea a 710 angajați din domeniile construcții și comerț în Regiunea Nord-Vest și în Regiunea Centru, din județele: Cluj, Maramureș, Bihor, Sibiu, Alba și Mureș.
Valoarea adăugată adusă de RCG CONSULTING GROUP SRL (Lider) în ceea ce privește utilizarea eficientă a fondurilor este dată de:
-
Experiența în derularea, implementarea și gestionarea de proiecte cu finanțare nerambursabilă („FAC – Fii angajat calificat” Contract POSDRU/164/2.3/S/142229, în care liderul a desfășurat activități de asigurare a managementului, organizarea și desfășurarea procesului de selecție și validare a grupului țintă, monitorizare a implementării, întocmire de rapoarte de activitate, derulare procedee de achiziții etc.);
-
Capacitatea administrativă, Liderul având în 2018 un număr de aproximativ 9 angajați cu experiență în domeniu, fiind implicați în implementarea și monitorizarea de proiecte cu finanțare nerambursabilă; de asemenea, Liderul deține resurse materiale aferente activităților ce vor fi derulate în cadrul prezentului proiect, acestea urmând a fi puse la dispoziție în acest sens (spațiu de lucru pentru birouri, spațiu de derulare a stagiilor de practică, mobilier etc.);
-
Capacitatea ridicată a Liderului de asumare a sustenabilității proiectului.
Valoarea adăugată adusă de RSC CONSULTING SRL (Partener 1) în ceea ce privește utilizarea eficientă a fondurilor este dată de:
-
Experiența în derularea, implementarea și gestionarea de proiecte cu finanțare nerambursabilă;
-
Capacitatea administrativă, Partenerul având în 2019 un număr de aproximativ 10 angajați cu experiență în domeniu, fiind implicați în implementarea și monitorizarea de proiecte cu finanțare nerambursabilă, dar și în pregătirea forței de muncă.
TRIANBIA FORMARE SRL
Trainbia Formare este un centru de training care organizează programe de formare și dezvoltare profesională continuă.
A debutat pe piața organizării de cursuri în anul 2011.
Desfășoară activități de pregătire teoretică și practică, prin care ducem la realizarea obiectivelor de formare a competențelor necesare domeniului ales.
Obiective:
- Dezvoltarea competențelor profesionale ale cursanților noștri și totodată creșterea nivelului de dezvoltare a întregului sistem administrativ
- Asigurarea unei practici unitare în administrația publică la nivelul întregii țări
- Îmbunătățirea și eficientizarea procesului educațional, prin accesarea de fonduri europene
- Dezvoltarea programelor de pregătire adresate mediului privat, respectiv companiilor de tip multinațională.
Activitate curentă:
- Cursuri de perfecționare dedicate administrației publice
- Cursuri de formare profesională acreditate A.N.C.
- Consultanță și implementare G.D.P.R.
Experiență:
Peste 9 ani dedicați perfecționării personalului administrației publice prin cursuri precum:
- Managementul stabilirii si colectării impozitelor și taxelor locale
- Registru Agricol
- Achizitii publice
- Contabilitatea instituțiilor publice
- Salarizare și resurse umane
- Asistență socială
- Managementul funcției public
Programe de formare acreditate precum:
- Expert Achiziții publice (acreditat A.N.C.)
- Asistent personal al persoanelor cu handicap grav (acreditat A.N.C.)
- Alte programe avizate/acreditate:
- Noțiuni Fundamentale de Igienă
- Instruirea periodică a asistenților personali ai persoanelor cu handicap grav