


Stagii de practică și consiliere profesională pentru elevii din regiunea de dezvoltare Nord-Vest în domeniile turism și alimentație
Contact
ECHIPA DE PROIECT
Manager de proiect: Marin Florin
Asistent Manager: Bivolaru Iulia-Malina
Coordonator Partener:
Expert grup tinta:
Tutori de practica:
Marin Florin
Bivolaru Iulia-Malina
Petrean Andreea Roxana
Casvean Ana Viorica
Tomoiagă Anuţa (Tutore practică 1, S)
Căuăcean Diana-Mihaela (Tutore practică 2, P1) – 0755.940.525
Torjai Zsolt Istvan (Tutore practica 3, P1)
CONTACT
E-mail: unlockyourdreams217@gmail.com
Telefon: 0757 183 144
Pentru mai multe informatii despre proiect, avem rugamintea sa completati formularul de mai jos.
Eroare: Nu am găsit formularul de contact.
Conţinutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziţia oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României
RCG CONSULTING GROUP (Lider parteneriat)
RCG CONSULTING GROUP SRL propune servicii complete de consultanta, elaborarea cererilor de finantare, managementul proiectelor in vederea sprijinirii mediului de afaceri in accesarea finantarilor nerambursabile. RCG CONSULTING GROUP SRL a reusit sa-si indeplineasca misiunea de a facilita atragerea fondurilor europene in mediul public si privat, urban sau rural, prin furnizarea de solutii inteligente ce au asigurat gradul de maturitate al proiectelor propuse spre finantare. In prezent are capacitatea de a elabora cereri de finantare in orice domeniu, atat in beneficiul firmelor cat si pentru autoritati publice locale si organizatii non-guvernamentale. Pe parcurs a dezvoltat servicii complementare noi, in vederea sprijinirii mai eficiente a clientilor: consultanta pentru achizitii publice, formare profesionala, promovare. Liderul detine experienta vasta in managementul proiectelor, elaborand si implementand pana in prezent peste 500 de proiecte, fapt care faciliteaza gestionarea proiectului de fata, “Stagii de practica in regiunea Nord-Vest pentru elevii din domeniile turism si alimentatie”.
RCG CONSULTING GROUP detine experienta si in prestarea de servicii privind consilierea si orientarea profesionala, fiind lider de parteneriat in proiectul „FAC – Fii angajat calificat” Contract POSDRU/164/2.3/S/142229. Obiectivul general al proiectului a vizat dezvoltarea capitalului uman prin participarea la servicii de consiliere si orientare profesionala si corelarea invatarii pe tot parcursul vietii pe piata muncii prin calificarea/recalificarea a 710 angajati din domeniile constructii si comert in Regiunea Nord-Vest si in Regiunea Centru din judetele: Cluj, Maramures, Bihor, Sibiu, Alba si Mures.
Valoarea adaugata adusa de RCG CONSULTING GROUP SRL (Lider) in ceea ce priveste utilizarea eficienta a fondurilor este data de:
Experienta in derularea, implementarea si gestionarea de proiecte cu finantare nerambursabila („FAC – Fii angajat calificat” Contract POSDRU/164/2.3/S/142229, in care liderul a desfasurat activitati de asigurare a managementului, organizarea si desfasurarea procesului de selectie si validare a grupului tinta, monitorizare a implementarii, intocmire de rapoarte de activitate, derulare procedee de achizitii etc.);
Capacitatea administrativa, Liderul avand in 2018 un numar de aproximativ 9 angajati cu experienta in domeniu, fiind implicati in implementarea si monitorizarea de proiecte cu finantare nerambursabila; de asemenea, Liderul detine resurse materiale aferente activitatilor ce vor fi derulate in cadrul prezentului proiect, acestea vor fi puse la dispozitie in acest sens (spatiu de lucru pentru birouri, spatiu de derulare a stagiilor de practica, mobilier etc.)
Capacitatea ridicata a Liderului de asumare a sustenabilitatii proiectului.
Valoarea adaugata adusa de RSC CONSULTING SRL (Partener 1) in ceea ce priveste utilizarea eficienta a fondurilor este data de:
Experienta in derularea, implementarea si gestionarea de proiecte cu finantare nerambursabila
Capacitatea administrativa, Partenerul avand in 2019 un numar de aproximativ 10 angajati cu experienta in domeniu, fiind implicati in implementarea si monitorizarea de proiecte cu finantare nerambursabila, dar si in pregatirea fortei de munca
TRIANBIA FORMARE SRL
Trainbia Formare este un centru de training care organizează programe de formare și dezvoltare profesională continuă.
A debutat pe piața organizării de cursuri în anul 2011. Desfășoara activități de pregătire teoretică și practică, prin care ducem la realizarea obiectivelor de formare a competențelor necesare domeniului ales.
Obiective:
●Dezvoltarea competențelor profesionale ale cursanților noștri și
totodată creșterea nivelului de dezvoltare a întregului sistem
administrativ;
●Asigurarea unei practici unitare în administrația publică la nivelul
întregii țări;
●Îmbunătățirea și eficientizarea procesului educațional, prin accesarea
de fonduri europene;
●Dezvoltarea programelor de pregătire adresate mediului privat,
respectiv companiilor de tip multinațională.
Activitate curenta
Cursuri de perfecționare dedicate administrației publice
Cursuri de formare profesională acreditate A.N.C.
Consultanță și implementare G.D.P.R.
Experienta:
Peste 9 ani dedicați perfecționării personalului administrației publice prin cursuri precum:
● Managementul stabilirii si colectării impozitelor și taxelor locale
● Registru Agricol
●Achizitii publice
● Contabilitatea instituțiilor publice
● Salarizare și resurse umane
● Asistență socială
● Managementul funcției publice
Programe de formare acreditate precum:
● Expert Achiziții publice (acreditat A.N.C.)
● Asistent personal al persoanelor cu handicap grav (acreditat A.N.C.)
Alte programe avizate/acreditate:
● Noțiuni Fundamentale de Igienă
● Instruirea periodică a asistenților personali ai persoanelor cu handicap
grav